Thursday 14 February 2013

Tips Kecantikan : Vitamin E Agar Kulit Cerah Berseri dan Awet Muda

Siapa tak suka jerawat angkat tangan! Saya yang paling awal angkat kut:)

Bila wajah kita tiba-tiba ada jerawat, ada tiga perkara yang akan merisaukan kita:

Pertama, saiz jerawat tu. Stressnya kalau naik jerawat yang besar kan.
Kedua, bila la jerawat tu nak kecut.
Ketiga, jerawat dah kecut dah, tapi ada parut hitam la pulak. Aihhh, stress lagi

Ok, jangan stress, relax jer. Kalau stress, nanti makin banyak naik pulak jerawat tu.

Jika anda mempunyai masalah begini, apa kata anda cuba Vitamin E Shaklee. Pengalaman saya sendiri, Vitamin E Shaklee dapat membuatkan jerawat cepat kecut dan parut pun sangat-sangat cepat hilang. Bukan itu sahaja, jika anda amalkan dengan konsisten, kulit anda akan menjadi licin, cerah dan berseri serta awet muda.

Jennifer Lopez pun amalkan Vitamin E Shaklee, kelasss:)


Jadi, jika anda mempunyai masalah kulit wajah seperti kusam, jerawat dan jeragat, sila hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA dan HARGA ISTIMEWA dari saya.

Saya juga menyediakan Set D- Untuk Kulit Cantik, dengan gabungan Vitamin C dan B-Kompleks untuk kesan yang lebih mantap. Hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut mengenai set ini. Nantikan juga entry-entry seterusnya, kerana saya bakal berkongsi dengan anda semua kebaikan setiap vitamin di dalam set ini.

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor 
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt) 
ID No. 907609  
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037 
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com 
http://sweetmomsvit.blogspot.com


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment